30 Eylül 2019 Pazartesi

2019_32_ Paula Hawkins Trendeki Kız_Okudum Bitti

Trendeki Kız kitabı bu sene okuduğum 32.kitap...





Rachel her gün trenle Londra'daki işine giderken yol üzerinde gördüğü evleri, manzarayı ezberlemiş ve sürekli takip etmektedir. Özellikle her gün kırmızı ışıkta tren durduğunda, evlerinin önünde durup baktığı ve onların hayatına imrendiği bir çift vardır. Onlara isim bile vermiştir ve o muhitteki evlerin iç dizaynlarını bildiği için evin içinde nasıl hareket ettiklerini tahmin etmeye çalışmaya başlamıştır. Her gün gelip geçerken, bir zamanlar aynı caddede kendi mutlu evliliğini hatırlatan bu çifti seyretmektedir. Bir gün yine kırmızı ışıkta çiftin evinin önünde durduklarında kızın başka bir adamı öptüğünü görür ve çok sinirlenir, bir şekilde gidip kızı sarsıp kendine getirme isteği duyar içinde. Ertesi günlerde ise kızın kayıp olduğu haberini alır.. Takip ettiği çiftin Scott-Megan çifti olduğunu ve hayatları hakkında gerçek bilgilerini öğrenmeye başlar. Oraya gidip şüpheli halde olan kocasına karısının başka bir adamı öperken gördüğünü söylemek istese de, aynı semtte oturan eski kocası ve karısının evlerinin yanına yaklaşmayı istememektedir. Kocası Tom'dan boşandıktan sonra işten atılan, alkole kendini veren Rachel'in kendini toplaması hiç kolay olmuyor ve Megan'ın kaybolduğu gece o semtte trenden indiğini hatırlamasının ardından kendini bir anda olayın içinde bulur. Tek sorun Rachel'in bir çok şeyi unutan bir hafızasının olmasıdır. Belkide aslında hatırlanacak bir olayın olmamasıdır !. 



Çok sürükleyici, merak uyandırıcı, şaşırtıcı bir romandı. Bir solukta okudum. Başladığınız gibi bitireceksiniz. Tavsiye ederim.

19 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Trendeki kız iyi gözlem yapmış anlaşılan tanıtım için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Rica ederim, size yorum yapmak çok büyük bir keyif. Başarılar.

      Sil
  3. ivit fena diildi. bikaç kişi konuşunca kafa karışıyo biraz ama. filmi de var. bu tür seviyosan, josh mallerman, peter straub, sebastian fitzek de var. mallerman kafes hiç fena diil, filmi de, fitzek kıymık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep cim güzel yorum için teşekkürler..Filmi ben de duydum ama kitabı okuyunca filme pek gerek kalmıyor:)

      Sil
  4. Çok gizemli ve merak uyandıracak cinsten, sevdim :)

    YanıtlaSil
  5. Ya sırf bu kitabı okumak için filmini izlemedim bilerek. Şuan okuma listemde birinci sırada. Elimdeki kitabı bitirio buna geçmeye daha bi sabırsızlanıyorum şuan. Dilinize sağlık teşekkürleer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım güzel yorumun için teşekkür ederim..:)

      Sil
  6. Not aldım 😊 sürükleyici romanları severim ... Teşekkürler paylaşım için 😊

    YanıtlaSil
  7. görmesen dicektim sana zaten karanlık sular ııı :)

    YanıtlaSil
  8. filmi kitaptan daha güzel geldi bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmini seyretmedim ama filmine rastlarsam ben de seyrederim :)

      Sil
  9. Baya iyi bir kitap gibi. Umarım okuma rekorunu kırarsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım okuma rekorumu kırabilecek miyim :) Güzel yorumun için çok teşekkür ederim.

      Sil
  10. Okuma rekoru kırma konusunda kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil

2021-18-Jules Amcam-Guy de Maupassant

  Birbirinden bağımsız kısa hikayelerden oluşan eserimizin kitaba adını veren hikayesini anlatacağım: iki arkadaş yolda yürürken ak saçlı ya...