17 Ekim 2019 Perşembe

2019_33_ Henri Charriere Banko_Okudum Bitti

Banko kitabı bu sene okuduğum 33.kitap 

Banko kitabı Kelebek kitabının devamı olan bir kitap
Bu kitapta Kelebek'in hapisten kurtulduktan sonraki hayat macerası anlatılıyor.Kelebek'in  13 yıllık zindan hayatından kurtulduktan sonra yaşadıkları anlatılıyor.Kitap gerçekten çok akıcı...
“Kelebek” ve devamı niteliğindeki “Banko” kesinlikle okunması gereken destansı bir yaşam öyküsü. Bu kitapları okurken bazen üzülecek, bazen sevinecek bazende içinizden bağırmak, haykırmak gelecek. Bir yerlere bir şeylere isyan edeceksiniz.
Kelebek ne yapacak peki?  O kadar yaşam isteği ile dolu ki hiçbir şey onu yolundan döndüremeyecek.

Henri Charriére – Banko

Kitabın sonunda şöyle diyor Henri Charriére :
” – Yazar, senaryocu, oyuncu bir kere daha kazanma ya da kaybetme keyfini tatmak, büyük heyecanlar duymak içindi bu. Heyecanları bol bol duydum, ama bu kez talihim yoktu. Bankoyu kaybettim.
Neyse ki oynanacak başka bankolar var. Kuşkusuz, bir gün esaslı bir fırsat yakalayacağım yeniden. Hangisi mi? Önemi yok, hayat öyle güzel ki!
Hoşçakalın – Papillon.”
Kitap puanım  *10

17 yorum:

  1. Tabii yazar o kadar sosyal hayattan uzak kalınca daha nitelikli yaşamaya çalışıyor. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Bu kitabı hiç duymamıştım. Sen beğendiğine göre güzel olmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şevval cim güzel yorumun için çok teşekkür ederim.Benim kitap zevkime güvendiğin için ayrıca teşekkür ederim.

      Sil
  3. kelebek in filmini izlemediysen kaçırmaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Kelebek'i okumuştum devam olarak bunu da okuyabilirim.

    YanıtlaSil
  5. epey oldu kelebek'i okuyalı. henri hem yazarı hem kahramanı.

    YanıtlaSil
  6. Küçükken tv'defilmini izlediğimi ve biraz anladığımı hatırlarım hep. Daha kitaba sıra gelmedi. Kelebekten bahsediyorum tabii. Banko'yu ise bilmiyordum:))

    YanıtlaSil
  7. İki kitabını da not aldım, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Yabancı şarkılar mı arıyorsunuz? Aradığınız yabancı şarkılar burada: yabancı şarkılar 2021

    YanıtlaSil
  9. Çocuklarınız için bir birinden güzel masallar dinlemek için tıklayın
    Sesli Masal Dinle

    YanıtlaSil

2021-18-Jules Amcam-Guy de Maupassant

  Birbirinden bağımsız kısa hikayelerden oluşan eserimizin kitaba adını veren hikayesini anlatacağım: iki arkadaş yolda yürürken ak saçlı ya...