3 Eylül 2019 Salı

Ağaç Ev Sohbetleri | 1

 Selaaam! Yeni bir etkinlik vaarr, toplanın hemen anlatıyorum. Etkinliğin amacı bloggerların birbiri arasındaki etkileşimi devam ettirmesi, her hafta konu belirlenecek ve bloggerlar bu konu hakkında bir yazı yazıp paylaşmak. Herkesin bloğu farklı konular üzerine fakat bu etkinlik sayesinde hepimiz birleşip ortak bir konu hakkında konuşacağız. Etkinliğin adı ise "Ağaç Ev Sohbetleri". Sanırım açıklamam bu kadar, etkinliğin detaylarına bakmak için sizi şöyle alalıımm :) .

İlk haftanın sorusuyla başlıyorum;

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

 Televizyon izliyor musunuz? İzliyorsanız veya izlemiyorsanız sebebi nedir?

Televizyon izliyorum,yaz döneminde ara ara yeni başlayan dizilere bakıyorum.Mesela bu yaz Atv'de Canevim ve Kimse Bilmez e baktım.  Güldür Güldür çok eğlenceli.Kış döneminde seyrettiğim diziler Yasak Elma,Bir Zamanlar Çukurova,Zalim İstanbul. Bu sene eğer beğenebileceğim başka bir dizi başlarsa  bakabilirim. Tlc ye bakıyorum ve televizyonda hoşuma giden bir yabancı ya da yerli film olursa onları seyrediyorum..360 TV ye bakıyorum.Haberleri genelde Halktv den takip ediyorum.TV2 'de kelime oyununu seyrediyorum

19 yorum:

  1. güzel bir etkinlik olmuş :)
    ben yerli dizi nadir izliyorum. çok uzunlar çünkü. onun yerine yabancı dizi izlerim :)

    YanıtlaSil
  2. güzel yorumun için çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. Açık açık ve net bir şekilde tv izliyorum deme cesaretinizden dolayı kutlarım:) tv izleyen tek kişi ben kaldım diye üzülüyordum. En çok kelime oyununu seyrediyoruz biz de.

    YanıtlaSil
  4. ÇOK HARİKA ÖZETLEMİŞSİNİZ. TV'SİZ OLMAZ DEĞİL Mİ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim:) Tv'siz olmaz tabii kiii

      Sil
    2. TV KARŞISINA OTURUP TEMBELLİK YAPMAYI ÇOK SEVİYORUM.

      Sil
  5. Ben televizyon sevmeyenler denim.Tabi ki sizinde izlemek için belli nedenleriniz vardır.

    YanıtlaSil
  6. Ben de televizyona çok bakmayanlardanım amaa şu Bir Zamanlar Çukurova'nın konusuna hakimim, güzel gelmişti bana ama izlemiyorum neden olduğu hakkında bir fikrim yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysucum güzel yorumun için çok teşekkür ederim.Bir Zamanlar Çukurova dizisi çok sürükleyici bence :)

      Sil
  7. güldür güldür, bkm mutfak, tolga çevik ne zaman görsem izleriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepcim güzel yorum için teşekkür ederim.Ben de güldür güldür,bkm mutfak ve tolga çeviki rastladığımda izliyorum :)

      Sil
  8. Çok katılamasam da bu tür etkinlikleri çok seviyorum. Blog dünyası renkleniyor, bol bol okuma şansım oluyor :)

    YanıtlaSil
  9. Bu güzel etkinlikte her hafta görüşmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  10. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim 😉

    YanıtlaSil
  11. Tv, adeta bir arkadaş oldu bize.

    YanıtlaSil

2021-18-Jules Amcam-Guy de Maupassant

  Birbirinden bağımsız kısa hikayelerden oluşan eserimizin kitaba adını veren hikayesini anlatacağım: iki arkadaş yolda yürürken ak saçlı ya...