17 Eylül 2019 Salı

Ağaç Ev Sohbetleri 3

Yaşadığınız şehrin sevdiğiniz ve sizi oraya bağlayan özellikleri nelerdir? Şehrinizde gitmeyi tercih ettiğiniz yerleri, meşhur yemekleri ve bir gün uğrarsak bize önerebileceğiniz aktiviteleri tanıtır mısınız?

Bir eski  doğma büyüme İstanbullu olarak yaşadığım şehir 3 yıldır memur olarak çalıştığım Kocaeli. Kocaeli'nde en çok Sekapark,yürüyüş yolu ve Maşukiye'ye gitmeyi seviyorum. Kocaeli'nin en çok trafiğini(hiç yok gibi)  ve sakinliğini seviyorum.Pişmaniyesi meşhur.Herkese tavsiye ederim.Kavala kurabiyesi normalde Edirne lezzeti ama burada da çok seviliyor.











21 yorum:

  1. Maşukiye'yi biliyorum. Gerçekten güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Maşukiye gerçekten çok dünlendirici bir yer...

      Sil
  2. Kocaeli ye çocukluğumda gittim ama Maşukiye yi çok merak ediyorum. Kısmet olur belki bir gün, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Maşukiye'ye mutlaka gitmelisin.

      Sil
  3. kurabiyeler güzel görünüyor.

    afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavala kurabiyesi gerçekten çok lezzetli. İstanbulda'da yemiştim ama buradakiler daha lezzetli...

      Sil
  4. Pişmaniye deyince kalpler çıkıyor gözlerimden😍 Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Hiç gitmediğim şehirlerden birisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memur oluncaya dek ben de hiç gitmemiştim Kocaeli'ye..

      Sil
  6. Bloguma yapmış olduğunuz yorum ve ziyaretiniz için çok teşekkür ederim. Fırsat bulduğumda sizi ziyarete geleceğim.

    YanıtlaSil
  7. kavala ve maşukiye aklımda kaldı ne hoş isimler, kavala kurabiyesi biliyom yaaa nefis, kavaladan geliyomuş, yonandan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepcim güzel yorumun için teşekkür ederim.maşukiye çok anlamlı bir kelime gerçekten...aşık olunanlar demek:)

      Sil
  8. Bende bir aralar Kocaelinde yaşadım kavala kurabiyesini çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım güzel yorumun için çok teşekkür ederim.

      Sil
  9. Kavala kurabiyesini hiç duymamıştım bilgilendim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel fotoğraflar 😊 kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil

2021-18-Jules Amcam-Guy de Maupassant

  Birbirinden bağımsız kısa hikayelerden oluşan eserimizin kitaba adını veren hikayesini anlatacağım: iki arkadaş yolda yürürken ak saçlı ya...