10 Eylül 2019 Salı

Ağaç Ev Sohbetleri 2





















Doğamız giderek tehlike sinyalleri veriyor. Küresel ısınma ve çevre kirliliği en had safhada. Bunlar için geri dönüşüm, sıfır atık, daha az tüketim hatta poşetlerin paralı olması gibi önlemler alınıyor. Siz bu konuda neler düşünüyorsunuz? Geleceğimiz için daha yaşanılır bir dünyayı nasıl sağlayabiliriz?

Ben'de bir kaç yıldır TEMA gönüllüsü olduğum için bu konu benim ilgimi çekiyor.Geri dönüşüm her zaman dikkat ettiğim bir olay.Zaten Kocaeli'nde oturduğum sitede geri dönüşüm çöplerini atabileceğimiz çöp kutuları mevcut.Bunun dışında atık pilleri pil kutularına atıyorum.Tabii atık yağları da...Plastik şişe kullanmamaya çaba harcıyorum.Masamda  Sırma'nın cam şişe suyu var.Poşetlerin paralı olması bence iyi.Böylece lüzumsuz poşet alımı azalıyor.Bunun dışında sık sık Tema'dan  sık sık fidan bağışı yapıyorum.Bu 3 yılda aşağı yukarı 100 civarı ağaç bağışı yaptım.

Ağaçlar Dünyamızın akciğeri .Onlara sahip çıkmalıyız

14 yorum:

  1. Ne güzelsiniz, çok güzel adımlar atmışsınız. Hepimiz için daha güzel daha sağlıklı günler diliyorum. Güzel paylaşımınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela cım güzel yorumun için çok teşekkür ederim.Doğamızı korumaya elimden geldiğince çaba gösteriyorum.

      Sil
  2. Örnek duruşunuz ve duyarlılığınızdan dolayı tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  3. Herkes bu şekilde davransa ve dikkat etse ne güzel olur, umarım bu bilince herkes kavuşur bir gün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke dediğiniz gibi herkes bu bilince kavuşabilse...

      Sil
  4. En güzeli ağaç dikmek

    YanıtlaSil
  5. çok güzel şeyler yapmışsınız :)
    tema gönüllüsü olmayı ben de çok istiyorum umarım bir gün :)

    YanıtlaSil
  6. ÇOK GÜZEL BİR ETKİNLİK OLDU BU.ÇEVREYE DUYARLI OLMAK GEREKİR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi çevremize karşı duyarlı olmamız gerekiyor

      Sil
    2. MAALESEF ÇEVREMİZ S.O.S. VERİYOR BU ARA. BU KONUYA DAHA FAZLA ODAKLANMAK GEREKİR.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Déepcim güzel yorumun için çok teşekkür ederim 😉

      Sil

2021-18-Jules Amcam-Guy de Maupassant

  Birbirinden bağımsız kısa hikayelerden oluşan eserimizin kitaba adını veren hikayesini anlatacağım: iki arkadaş yolda yürürken ak saçlı ya...