8 Şubat 2019 Cuma

2019_4 Can Dündar _Gölgedekiler _Okudum Bitti

Gölgedekiler  kitabı bu sene okuduğum 4. kitap..
Kitabın gerçekten çok akıcı bir yazım dili var.
Bu kitap ile 1.Dünya Savaşı ve Kurtuluş Savaşımız ile ilgili bilmediğimiz gerçekleri öğreniyoruz.Kitap öğretici olmasına rağmen o dönemin  tanıkları ve Atatürk ile birebir anekdotlar içerdiği için çok sürükleyici
Kitap puanım :10 ÜZERİNDEN 10


Kitap Açıklaması



1920'lerin ateşten günlerinin sıcağını Gazi ile paylaşmış bir avuç insanın öyküleri var bu kitapta... Onun gölgesinde yaşayıp ölmüş bir genç kadının, o talihsiz çok partili rejim denemesinde göreve çağrılmış bir yakın dostun, Çanakkale'de gözünü kırpmadan ölüme koşan binlerce askerin, ilk Mecliste ilkeleri uğruna muhalefete düşen bir gizli kahramanın, zorlu bir gemi yolculuğunun adları duyulmamış neferlerinin ve ülkenin ilk resmi Komünist Partisinin kurucularının portreleri, tarihin kuytu köşelerinden çıkıp ışığa kavuşuyor. Gölgedekiler, o portrelerden yola çıkarak değişik bir tarih fotoğrafı sunuyor sizlere...

9 yorum:

  1. Canın kitaplarını bulmak zorlaştı arıyorum fakat yok

    YanıtlaSil
  2. hepsi burada ya trendyoldan bakabilirsin :) ben memur olarak çalıştığım üniversitenin kütüphanesinden alıp okudum ..

    YanıtlaSil
  3. Kitabın puanını okuyunca notumu aldım.
    Mutlaka okumak isterim😀

    YanıtlaSil
  4. Hiç kitabını okumadım ama puanından dolayı bakacağım inşaallah...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  5. Akıcı bir yazım dili var.beğeneceğini umuyorum ☺

    YanıtlaSil
  6. Nasıl yetişeceğiz veya ömür yeter mi bilmem ama mümkün mertebe okumak gerek tanıtım icin teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru canım :) gerçekten kitap okumak için ömür yeter mi.. :) umarım beğenirsin :)

      Sil
  7. bilemedim can dündar hiç okumadım ama kendisini çok gördüm ankarada sanat etkinliklerindeee :)

    YanıtlaSil

2021-18-Jules Amcam-Guy de Maupassant

  Birbirinden bağımsız kısa hikayelerden oluşan eserimizin kitaba adını veren hikayesini anlatacağım: iki arkadaş yolda yürürken ak saçlı ya...