28 Ocak 2019 Pazartesi

Biberiye yağı Nedir ?

Biberiye Yağı geçmişten günümüze çeşitli alanlarda kullanılan yağlar arasında yer almaktadır. Kozmetik alandan, sağlık gibi birçok  geniş alanda yelpazesi bulunan biberiye yağı,  geçmişte halk arasında mucize yağ olarak adlandırılıyormuş.
Çeşitli amaçlarla kullanılan ve son derece değerli olan biberiye yağını sizler için araştırdım. 



Biberiye Yağının Faydaları

  • Bayılmalarda veya baygınlık geçiren kişilere biberiye yağı koklatmak son derece faydalı oluyor. 
  • Biberiye yağını şakaklara sürmek ve günde birkaç defa koklamanın sigara isteğini azaltıcı etkisi bulunmaktadır.
  • Biberiye yağı düzenli olarak morluklara sürülürse tedavi edici etkisi bulunmaktadır.
  • Biberiye yağının alt karın bölgesine sürülmesinin kabızlığı giderici etkisi bulunmaktadır.
  • Biberiye yağı avuç içlerine sürülüp koklandığında baş ağrısını tedavi edici özelliği bulunmaktadır.
  • Duş sonrası, selülitli bölgeye düzenli olarak sürülen biberiye yağının selülit giderici etkisi olduğu söylenmektedir.
  • Duş öncesi  biberiye yağından bir iki damlayı avuç içinde ısıtıp, saç diplerine sürmenin saç dökülmesine iyi geldiği bilinmektedir.
  • Şampuanın içerisine bir iki damla damlatılan biberiye yağı kepeklenme sorununu tedavi eder. Ancak saç derinizde hassasiyet probleminiz varsa bu uygulamayı yapmanız önerilmez.
  • Biberiye yağının eşsiz kokusu ve içeriği hafızanın güçlenmesinde çok etkili. Okula giden bir çocuğunuz varsa ya da her şeyi sürekli unutuyorsanız evinizin bazı köşelerine ya da kıyafetlerinize çok az miktarda biberiye yağı damlatabilirsiniz. Sonuçlara inanamayacaksınız.

31 yorum:

  1. Biberiyenin kokusunu merak ettim şimdi. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Eskiden sağlık alnındaalanında bitkisel çözümlere çok sık olarak başvulurdu.Biberiye yağının birçok soruna faydası var.

    YanıtlaSil
  3. merhaba öncelikle hoşgeldiniz aramıza :) Sevgili Kelebek Etkisin açığı Büyük blog yazarlar birliğinde de gördüm hemen geldim :) bende yeniyim deyince arkadaşımıza destek olalım dedim :) küçük bir ricam var eğer izleyici kısımını en alttan alıp hakımda kısmının altına ekleseniz çok daha iyi olur gelecek olan arkadaşlar içinde ..biberiyenin faydaları da baya çokmuş gerçekten aklımda kalsın :) emeğinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk sessizkaldım :) şimdi değişikliği yapıyorum :) güzel yorumun için çok teşekkür ederim...

      Sil
  4. heeey son yazıma koydum seniiii nils :) e artık bu yeni blogun sayılır dı maaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😉 deeptone.

      Sil
    2. Derin, deep tavsiyesi ile keşfettim, takibe aldım.. Selam ziyareti!

      Ayrıca biberiye yağını da merak ettim..

      Sil
  5. Deeptone da gördüm, ziyaret edeyim dedim. Takibe aldım :) ayrıca biberiye çayını içtim ama yağını duymamıştım...Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
  6. Blogunuz yeni mi bilemedim :) deep cik yazmış bende takibe aldım ayrıca biberiye yağının bu kadar faydası olduğunu bilmiyordum teşekkürler tanıtım için

    YanıtlaSil
  7. Hafızayı güçlendiriyosa denemeye değer. Faydalı bilgiler için teşekkürler. Ben de takipteyim artıkın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir şey değil :) takip için teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı içerik ile dolu blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri/incilay).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) sizin blogu takip ediyordum ben..çok güzel tariflerin var Sibel abla :)

      Sil
  9. Deeptone bahsedince geleyim dedim. Çok faydalı bir paylaşım olmuş. Emeğinize sağlık. Selamlar 😊🤚

    YanıtlaSil
  10. Biberiye yağının bu kadar faydalarının olduğunu bilmiyordum. Bu bilgileri öğrendiğim iyi oldu. Faydalı paylaşımınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. ne çok faydası varmış
    denenmeye değer
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Merhabaa...Doğal çözümler candır.Biberiye yağının bu kadar faydalı olduğunu bilmiyordum.Emekleriniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba bu paylaşımın çok bilgi verici seni takibe aldım böyle devam et bu arada sayfanı biraz genişletirsen daha iyi olabilir ellerine sağlık sevgi ve saygıyla kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tavsiyen için :) sevgilerimle...

      Sil
  14. Zayıflatıcı etkisini duymuştum. Daha başka ne çok faydaları varmış. Hemen alacağım :) Teşekkürler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Çok faydalı bir bitki imiş. Teşekkürler

    YanıtlaSil

2021-18-Jules Amcam-Guy de Maupassant

  Birbirinden bağımsız kısa hikayelerden oluşan eserimizin kitaba adını veren hikayesini anlatacağım: iki arkadaş yolda yürürken ak saçlı ya...