29 Mayıs 2020 Cuma

2020-19-El Vedud-Tuğçe Işınsu

Bu sene okuduğum 19.kitap Tuğçe Işınsu'nun El Vedud adlı kitabı...



El-Vedud kitabında bol bol dua,esma ve olumlama var.Bu kişisel olarak insanları çok rahatlıyor bence.Aynı zamanda en çok Regresyon,Şifalama ve Astral Seyahat konusu ilgimi çekti .

 Haa ! Bu arada kitabın kendine de has bir kokusu var, çok yoğun bir şekilde gül kokuyor.Bu beni mistik bir şekilde çok rahatlattı.Kitaptaki sureleri,duaları,esmaları okumak için bir "duamatik(zikirmatik) edinmek gerekebilir :)

Tuğçe Işınsu'yu bu konuda çok beğeniyorum ve kendisine başarılarının devamını diliyorum.

EL-VEDUD ; Kullarını çok seven,onlardan razı olan ve en çok sevilen anlamını taşıyor.

  • Her gün en az 10 dakika sessizce ve düşünmeden otur.
  • Düzenli teşekkür et.
  • Düzenli şükret.
  • Geçmişte kalma
  • Affet
  • Meleklere inan.
  • Yardım sadece Allah'tan gelir.
  • Yaşam dersini almadığın sürece sorun tekrar eder.
  • Bilinçaltında tüm cevaplar gizlidir.
  • Seni herkes bırakır, Allah bırakmaz.
  • Allah ile meşgul ol.
  • Herkesin hayrına olanı iste.
  • Allah seni asla terk etmez ve sever.
  • Derdini sevmen gerekir, Onu verenden dolayı.
  • Kul hakkı içeren mekanlarda ortamlarda çalışma ve alışveriş yapma.
  • Besmele ile güne başla.
  • Niyet et.




Bilmez misin ki,gerçekten göklerin ve yerin hükümdarlığı Allah'ındır. Sizin Allah'tan başka veliniz ve yardımcınız yoktur.(Bakara Suresi,107)


Kitap gerçekten beni çok etkiledi ve faydası oldu..

Kitap puanım ***10

4 yorum:

  1. çok ilgimi çekti bak bu şimdi, okuyayım bunuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepcim güzel yorumun için çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. El Vedud kitabı hakkındaki tanıtım için çok teşekkür ederim kitapkurdu.

    YanıtlaSil

2021-18-Jules Amcam-Guy de Maupassant

  Birbirinden bağımsız kısa hikayelerden oluşan eserimizin kitaba adını veren hikayesini anlatacağım: iki arkadaş yolda yürürken ak saçlı ya...