2 Temmuz 2019 Salı

Kaynaşma Mimi:Büyük Blog Yazarları Birliği

1.Sizi tanımak istiyoruz dersek buraya adınız, bloğunuz ve sizi anlatan bir kelime nedir?
İsmim Nilay Deniz.Kedileri ve kitap okumayı çok sevdiğim blog ismim kitapkurdunils.Kocaeli'nde yaşıyorum.Kocaeli Üniversitesi'nde memurum.
2- Sosyal medya hesaplarınızı bizimle paylaşır mısınız?
Şimdilik paylaşmayı düşünmüyorum.
3- İlk blog yazmanıza referans olan kişi veya blogla tanıştığınız anı hatırlıyor musunuz?
İnternet'te bolgları gezerken neden ben de blog yazmıyorum diye düşündüm.Deeptone nun blogu sayesinde blog yazmaya karar verdim.
4- Sosyal medya üzerinde hangi yazarlar grubunda bulunuyorsunuz?
Sadece blogumda yazıyorum. Herhangi bir gruba üye değilim.
5- Ünlü sosyal ağı facebook.com üzerinde siteniz yasaklandı mı? Yasaklandıysa bir çözüm üretebildiniz mi?
Hayır yasaklanmadı
6- Bloglarımız için sizce hangi platform daha iyi  Blogspot / Wordpress & diğerleri?
Blogspot iyi bence. Burada çok iyi arkadaşlarımız var ve bir büyük aile gibiyiz. Diğerlerini bilmiyorum.
7- Kaç bloğunuz var?
Sadece bu blogum var.
8- Bloğunuzun toplam sayfa görüntüleme sayısı kaç?
Genel olarak günde 70 tık civarı
9- Bloğunuzda reklam yayınlıyor musunuz?
Hayır. Reklam almayı düşünmüyorum.
10- Misafir yazar olarak yazdığınız blog var mı?
Yok. Bloguma ancak yetişebiliyorum zaten. Yorum yanıtlamak, blog gezmek, yorum yapmak yeterli oluyor.
11- Daha önce bir Hacker ile karşılaştınız mı?
Yok. Sadece nette duyuyorum hackerların varlığını.
12- Hedefinizde nasıl bir blog yazarı olmak var?
Yazmayı seviyorum ve burada olmaktan mutluyum. Kendi blog çevremiz yeterli.
13- Arama motoru optimasyonu (Seo) bilginiz var mı?
Sadece yazıyorum, bu konular ilgimi çekmiyor.
14- Blog yazarlığını önerir misiniz? Evetse nedeni?
Öneririm. Yazmayı sevenler için iyi ortam. Okumak için de. Çevremiz çok kaliteli. Her şeyi blog arkadaşlarımdan öğreniyorum. Yemekler, filmler, diziler, müzikler, gezilecek yerler, moda, kozmetik..
15- Kitap okuma oranınız nedir? (10 üzerinden)
Sen başından beri 23 kitap bitirdim.Genelde hızlı okurum.(10 üzerinden 8)
16- Diğer blog yazarı arkadaşlarınızı nasıl takip ediyorsunuz? Okuma listesi kullanıyor musunuz?
Sevdiğim bloglara üye oluyorum.Okuma listesi kullanıyorum.
17- Blog sahipleriyle etkinlik yapıyor musunuz? Hangi etkinliklere katılırsınız?
Mimlere katılırım. Takip etkinliklerine. Bütün etkinlikleri desteklerim. Çekilişlere katılıyorum
18- Sosyal medya üzerinde blog linklerine karşılıklı beğeni yapar mısınız?
Elbette
19- Bugüne kadar kaç mim cevapladın? Hoşuna giden bir mim?
Bu ilk mimim.
20- Ünlü bir blog yazarı olsaydın, siyaset yapar mıydın?
Siyaset ilgimi çekiyor.Ama her politik görüşten insan blogumu takip ettiği için burada yapmayı düşünmüyorum.
21- Bu mimi cevaplamasını istediğiniz üç blog yazarı arkadaşınızı davet eder misiniz?
Valla isteyen ve zamanı olan herkes yapabilir 

15 yorum:

  1. Samimi cevaplar👍😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim Yıldız hanımm:)

      Sil
  2. Bir nebze tanımış oldum sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Okumak keyifliydi. :)) Kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten de çok güzel bir mim olmuş ancak cevaplar biraz kısa olmuş gibi Nilay Hanım. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Sizi tanımak beni mutlu etti, blogunuzu da yeni keşfetmiş oldum. Ben de beklerim. İyi günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Ben de sizin blogunuzu takibe aldım :)

      Sil
  6. Teşekkürler; sizden bahsettim mim yazımda...

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir mim olmuş 😊 kaleminize sağlık 😊...

    YanıtlaSil

2021-18-Jules Amcam-Guy de Maupassant

  Birbirinden bağımsız kısa hikayelerden oluşan eserimizin kitaba adını veren hikayesini anlatacağım: iki arkadaş yolda yürürken ak saçlı ya...