11 Mart 2021 Perşembe

2021-6 -Şen Dullar Cinayeti-Hal Masur

   Bu sene okuduğum 6.kitap ,Hal Masur'un Şen Dullar Cinayeti adlı kitabı..




Güzel bir polisiye roman daha. Avukat Scott Jordan, telefon memuru kılığında, Nicholas Creel adında bir adama celp vermek için bir eve girer. Ancak evin banyosunda bir ceset vardır. Bu ceset Creel'in tanıdığı biridir. Jordan, Creel'in ortağı Joshua'nın müvekkilidir ve maalesef kitaptaki çoğu cinayette de şüpheli konumuna düşer. Ancak komiser Nola ona güvenir ve bir kaç cinayet sonrasında işler çözülür. Zevkle okunan bir roman.

Kitap puanım 10 !!!

12 yorum:

  1. çok eski bir kitap olmalı bu :) ismi de ne hoşmuş :)

    YanıtlaSil
  2. hımm,sanırım hiç duymadım dediğim kitaplardan biri, keyfiniz bol olsun...

    YanıtlaSil
  3. Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Kitap gerçekten çok eski bir kitap .teyzem sahaftan alıp bana ödünç verdi.

    YanıtlaSil
  4. Böyle Gulyabani tarzı kitapları çok gizemli buluyorum. ÇOk teşekkürler Nilay Hanım.:)

    YanıtlaSil
  5. kitap kapağına bayıldım , nostanjik... sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  7. Polisiye romanları çok seven biriyim. Merak unsuru son sayfaya kadar devam ettiği sürece okumak büyük keyif veriyor insana. Kitabı daha önce hiç duymamıştım. Eski bir kitaba benziyor. Emeğine sağlık. Güzel bir paylaşım olmuş. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için çok teşekkürler...kitap gerçekten eski..teyzem İstanbul'da sahaftan almış..

      Sil
  8. on puan iddialı, ismi hayli dikkat çekiciymiş. basım yılını merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitabın basım yılı 1965...

      Sil
    2. kitabı nadirkitap,gittigidiyor Ve kitantikte bulabilirsiniz.

      Sil

2021-18-Jules Amcam-Guy de Maupassant

  Birbirinden bağımsız kısa hikayelerden oluşan eserimizin kitaba adını veren hikayesini anlatacağım: iki arkadaş yolda yürürken ak saçlı ya...