18 Aralık 2020 Cuma

2020-36-Postacı Kapıyı İki Defa Çalar

 Bu sene okuduğum 36.kitap  James M.Cain'in Postacı Kapıyı İki Defa Çalar adlı kitabı..




Tanıtım bülteninden

Amerikalı yazar James M. Cain dünya edebiyatına kazandırdığı bu önemli romanıyla çoktan bir efsane. Öyle ki, kitapların gölgesinde kalmış yazarlardan biri olarak da gösterilebilir. Unutulmaz film uyarlamasıyla da adını yediden yetmişe herkesin bildiği Postacı Kapıyı İki Kere Çalar, tutku dolu bir aşkı anlatıyor. 50’lerin karışık ve ekonomik sorunlarla boğuşan Amerika’sında, bir aylak, bir yol kenarı lokantasına uğrar. Ve lokantacının güzel karısından gözlerini alamaz. 



Kitap yorumuma gelince kitap gerçekten çok sürükleyici ...öyle ki 4 günde bitirdim.

Kitap MUHTEŞEMMM!!

5 yorum:

  1. 😃 Canim yorum icin cok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Ya filmi çok ğnlüydü de kitabı bilmiyordum🙈 alcam,alacam,karar verdim alacam :)))

    YanıtlaSil
  3. filmini izledim bikaç defa güzel tabii, filmle ilgili dedikodu da çok, romanı okumadım ama okunur tabii, yazar da önemli zateen :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba

    Bloggerlar olarak telegram grubunda buluştuk, yazılarımızı ordan paylaşıyoruz, daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Telegramda kimseye numaranızı vermiyorsunuz zaten google plus grupları gibi düşünün. Grubun adı Blogger Türkiye. Eğer katılırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil

2021-18-Jules Amcam-Guy de Maupassant

  Birbirinden bağımsız kısa hikayelerden oluşan eserimizin kitaba adını veren hikayesini anlatacağım: iki arkadaş yolda yürürken ak saçlı ya...